Konwencja konsoliduje i uaktualnia przeszło 65 międzynarodowych konwencji i zaleceń dotyczących pracy marynarzy. Konwencja ustala prawa marynarzy do przyzwoitych warunków pracy na statkach: ustala minimalne standardy pracy i prawa dla marynarzy, takie jak warunki zatrudnienia, zakwaterowanie, warunki rekreacyjne, wyżywienie, zdrowie i bezpieczeństwo, opieka medyczna, ubezpieczenie. Konwencja nazywana jest filarem światowej legislacji morskiej, a jej doniosłość porównywana jest do konwencji SOLAS, MARPOL, czy STCW. Stronami konwencji jest 48 państw w tym Polska. Więcej informacji tutaj
Strony
piątek, 23 sierpnia 2013
Sekretarz Generalny IMO zadowolony z wejścia w życie Konwencji o pracy na morzu z 2006r.
20 sierpnia weszła w życie Konwencja o pracy na morzu z 2006 roku (MLC). Sekretarz Generalny Międzynarodowej Organizacji Morskiej Koji Sekimizu wyraził zadowolenie z faktu wejścia w życie Konwencji. „Wejście w życie konwencji MLC ustanawia istotny krok w uznaniu doniosłości roli marynarzy i konieczności zagwarantowania ich dobrobytu i właściwych warunków pracy.”
Konwencja konsoliduje i uaktualnia przeszło 65 międzynarodowych konwencji i zaleceń dotyczących pracy marynarzy. Konwencja ustala prawa marynarzy do przyzwoitych warunków pracy na statkach: ustala minimalne standardy pracy i prawa dla marynarzy, takie jak warunki zatrudnienia, zakwaterowanie, warunki rekreacyjne, wyżywienie, zdrowie i bezpieczeństwo, opieka medyczna, ubezpieczenie. Konwencja nazywana jest filarem światowej legislacji morskiej, a jej doniosłość porównywana jest do konwencji SOLAS, MARPOL, czy STCW. Stronami konwencji jest 48 państw w tym Polska. Więcej informacji tutaj
Konwencja konsoliduje i uaktualnia przeszło 65 międzynarodowych konwencji i zaleceń dotyczących pracy marynarzy. Konwencja ustala prawa marynarzy do przyzwoitych warunków pracy na statkach: ustala minimalne standardy pracy i prawa dla marynarzy, takie jak warunki zatrudnienia, zakwaterowanie, warunki rekreacyjne, wyżywienie, zdrowie i bezpieczeństwo, opieka medyczna, ubezpieczenie. Konwencja nazywana jest filarem światowej legislacji morskiej, a jej doniosłość porównywana jest do konwencji SOLAS, MARPOL, czy STCW. Stronami konwencji jest 48 państw w tym Polska. Więcej informacji tutaj
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz